Salgs- og leveringsbetingelser

Erhvervs WebITs betingelser

  • Aftalens omfang

Følgende salgsbetingelser er gældende for alle Erhvervs WebIT’s ydelser.

Salgsbetingelser er accepteret af kunden og kunden har ansvaret for at salgsbetingelserne er læst inden aftale indgås. Vilkårene finder anvendelse, medmindre andet er skriftligt aftalt mellem kunden og Erhvervs Webdesign ApS.

  • Parterne

Parterne i denne aftale er kunden og Erhvervs Webdesign ApS

Erhvervs WebIT er en afdeling under Erhvervs Webdesign ApS og vil blive referent til som Erhvervs WebIT.

  • Privat

Er kunden en privatperson, er det en forudsætning, at kunden er myndig ved indgåelse af aftalen.

Kunden skal ved aftaleindgåelsen give Erhvervs WebIToplysning om personnavn, postadresse, telefonnummer og e-mailadresse hvortil alle meddelelser vedrørende abonnementet, herunder adgangsinformationer m.m. skal sendes.

  • Erhverv

Er kunden en virksomhed, skal kunden ved aftaleindgåelsen give Erhvervs WebIT oplysning om virksomhedens navn, CVR-nummer, postadresse, telefonnummer, kontaktperson og e-mailadresse hvortil alle meddelelser vedrørende abonnementet, herunder adgangsinformationer m.m. skal sendes.

  • Indgåelse og oprettelse

Kunden kan ved brug af Erhvervs WebITs hjemmeside www.Erhvervswebit.dk bestille de ydelser som Erhvervs WebIT stiller til rådighed for kunden gennem kontaktformularen. Aftalen træder først i kraft når Erhvervs WebIT har modtaget den underskrevne formular.

Erhvervs WebIT forbeholder sig ret til, til enhver tid, at afvise en kunde, der er registreret som dårlig betaler i et kreditvurderingsinstitut, eller for Erhvervs WebIT andre relevante registre.

  • Fortrolighed

Erhvervs WebITs personale og underleverandører skal iagttage ubetinget tavshed med hensyn til oplysninger vedrørende kundens forhold, som de får kendskab til i forbindelse med opfyldelse af denne aftale.

For kundens personale, konsulenter og andre, der bistår kunden, pålægges tilsvarende forpligtelse med hensyn til forhold om Erhvervs WebIT og Erhvervs WebITs andre kunder.

Oplysninger udleveret til kunden i forbindelse med oprettelse af abonnement, er fortrolige og må ikke videregives til tredjepart. Kunden bærer selv ansvaret ved eventuelt misbrug af disse oplysninger.

Indholdet af kundens elektroniske postkasser er fortrolig. Erhvervs WebIT er ikke berettiget til at læse eller på anden måde videregive information til tredjemand omkring aktiviteter i relation til kundens abonnement, så længe disse aktiviteter holder sig inden for den til en hver tid gældende lovgivning. Erhvervs WebIT videregiver alene information, når dette kan kræves med henvisning til gyldig lovhjemmel af f.eks. myndigheder, domstole eller i tilfælde af lovovertrædelser.

  • Erstatningsansvar

Erhvervs WebIT er ikke erstatningsansvarlig for tab opstået som følge af afbrydelser, forstyrrelser eller nedbrud i de af kunden erhvervede produkter, ydelser og services, eller tab som følge af andre forhold hos Erhvervs WebIT eller hos tredje part. Dette gælder, uanset om tabet skyldes systemnedbrud eller andre forhold hos Erhvervs WebIT eller tredjepart.

Erhvervs WebIT er ikke erstatningsansvarlig for indirekte tab, herunder tabt avance, driftstab, produktionstab, tab som følge af at kundens produkt, ydelse eller service ikke kan benyttes som forudsat, tab der følger af, at en aftale med tredjemand misligholdes eller bortfalder eller immaterielle krænkelser o.l. opstået som følge af brug af information fundet på Internettet.

Erhvervs WebIT påtager sig ikke ansvar for tab som følge af uvedkommendes adgang til kundens data og/eller systemer.

Det påhviler den enkelte kunde at sikre tilstrækkelig backup af alt materiale og Erhvervs WebIT er ikke ansvarlige for tab af data m.m. i forbindelse med kundens knyttede ydelser.

Ved midlertidig afbrydelse eller lukning af abonnement, som følge af brud på aftale indgået mellem kunden og Erhvervs WebIT, erhverver kunden ikke krav imod Erhvervs WebIT.

Erhvervs WebIT er ikke erstatningsansvarlig, hvis kunden benytter assistance eller anden form for support fra tredjemand.

Erhvervs WebIT er ikke ansvarlig for skader, der opstår som følge af vira, Denial of Service-angreb, Ransomeware og lignende.

  • Force majeure

Erhvervs WebIT er ikke forpligtet til at betale erstatning, jvf. Erstatningsansvar, såfremt den manglende adgang til kundens produkt, ydelse eller service, skyldes forhold uden for Erhvervs WebITs kontrol. Dette være sig, men ikke begrænset til, lynnedslag, oversvømmelse, ildebrand, krig, strejke, lockout og strømafbrydelser, herunder også strejke og lockout blandt og Erhvervs WebITs egne medarbejdere, samt overbelastning af nettet, fejl i andres netværk og systemnedbrud.

  • Opsigelse

Med mindre andet er aftalt i kontrakten gælder følgende:

  • Aftalen er uopsigelig i 12 måneder regnet fra dato for ikrafttrædelse
  • Alle aftaler er baseret på 12 måneders abonnementsperioder.

Kunden kan skriftligt opsige sit abonnement ved brug af kontaktformularen på Erhvervs WebITs hjemmeside på www.erhvervswebit.dk.

Kundens abonnement fornyes automatisk indtil det opsiges. Et abonnement kan opsiges med 30 dages varsel.

Erhvervs WebIT kan opsige abonnementet med 30 dages varsel til en abonnementsperiodes udløb, medmindre det drejer sig om misligholdelse.

  • Misligholdelse

Produkter og tjenester omfattet af den indgåede aftale må kun benyttes til lovlige formål, og må på ingen måde i deres anvendelse krænke en eventuel tredjemands rettigheder. Kunden har ansvaret for, at de af Erhvervs WebIT udbudte tjenester til hver en tid er i overensstemmelse med den på området gældende lovgivning, og at disse ikke krænker en eventuel tredjemands rettigheder. Bliver Erhvervs WebIT gjort opmærksom på, at en kunde udøver ulovlige aktiviteter, vil ydelser indeholdt i den indgåede aftale med omgående virkning blive taget ud af drift. I tilfælde af ulovlige aktiviteter som beskrevet i nærværende bestemmelse er kunden forpligtet til i enhver henseende at friholde Erhvervs WebIT for eventuelle erstatningskrav opstået som følge heraf.

Kunden gøres opmærksom på, at Erhvervs WebIT ikke udøver nogen form for kontrol med det informationsindhold, som er omfattet af ydelsen. Det er derfor kundens ansvar at sikre, at brugen af ydelsen ikke strider mod gældende lovgivning og den mellem kunden og Erhvervs WebITs indgåede aftale.

Misligholder kunden sit abonnement er Erhvervs WebIT berettiget til at afbryde eller lukke dette med øjeblikkelig virkning uden forudgående varsel.

I tilfælde af afbrydelse - som følge af kundens misligholdelse - vil kunden kunne få oplyst om årsagen til afbrydelsen.

Afbrydelse som følge af misligholdelse berettiger ikke kunden til afslag i abonnements-betalingen.

  • Ændring af abonnementsvilkårene og priser

Enhver aftale om abonnement indgået med Erhvervs WebIT kan ændres via Erhvervs WebITs kontaktformular på www.erhvervswebit.dk eller via mail. 

Erhvervs WebITforbeholder sig ret til, på et hvert tidspunkt, at ændre abonnementsvilkårene, herunder produktydelserne samt priserne med 30 dages varsel. Ændringer vil blive varslet i en e-mail til kundens e-mail adresse.

Kunden har ansvaret for til enhver tid at holde sig underrettet om Erhvervs WebITs gældende priser, abonnementsbetingelser m.v. via Erhvervs WebITs hjemmeside på www.Erhvervswebit.dk

 

  • Tvister og klageprocedure

I tilfælde af tvist mellem kunden og Erhvervs Webdesign ApS, kan kunden klage skriftligt til Erhvervs Webdesign ApS. Erhvervs WebIT vil herefter hurtigst muligt - og senest 1 måneder efter klagens indgivelse - behandle klagen og træffe en afgørelse.

Enhver tvist mellem parterne, der udspringer af nærværende aftale, skal afgøres efter dansk ret. Værneting skal være Sø- og Handelsretten i København, eller - hvis denne ikke er kompetent – Retten i Esbjerg

 

Erhvervs WebIT

Åbningstider

  • Mandag:
  • Tirsdag:
  • Onsdag:
  • Torsdag:
  • Fredag:
  • Lørdag:
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 15:00
  • Lukket