Fri-IT – serviceaftale

Fri-IT – serviceaftale

Fleksibel IT-drift, en fast månedlig pris og lynhurtig fjernsupport, når du har brug for det – alt det og meget mere får du med vores Fri-IT-serviceaftale hos Erhvervs WebIT. Fri-IT er skræddersyet til særligt små og mellemstore virksomheder, der sætter pris på en løbende og ikke mindst fleksibel serviceaftale til en overkommelig pris, hvor alle kan være med. Vi er beliggende i Esbjerg, men har flere kunder fra Varde og resten af Sønderjylland, så har du brug for en gennemsigtig supportaftale, hvor du altid ved, hvad du får og betaler for, er du kommet til det helt rette sted. Læs mere om vores Fri-IT-serviceaftale her på siden, og kontakt os for yderligere information om priser, vilkår m.m.

 

Fjernsupport når behovet opstår

Vores Fri-IT-serviceaftale omfatter fjernsupport via programmet TeamViewer, som er et af verdens mest udbredte og anerkendte løsninger til fjernadgang og –support. TeamViewer giver vores IT-konsulenter adgang til din computer via en sikker forbindelse, uden at de behøver at være fysisk til stede på dit kontor, hvorfor du lynhurtigt kan få hjælp og svar på dine spørgsmål. Vi yder blandt andet support til følgende applikationer, programmer og systemer via Fri-IT-serviceaftalen:

* Microsoft Office-applikationer

* Java

* Adobe Reader

* Antivirus

* E-mail, herunder IMAP og Office 365

* Print-funktion

* Scan til mail

* Kontrol af sikkerhedspakker.

Med Fri-IT får du således en fleksibel løsning, som sikrer dig hjælp og vejledning, når behovet opstår. Vores konsulenter sidder klar til at hjælpe dig det meste af døgnet, så du hurtigt kan komme videre i teksten og undgå, at dine IT-løsninger bliver en hæmsko for din forretning. Vi finder lynhurtigt årsagen til problemet og sørger for at løse det eller guider dig i, hvordan du selv kommer i mål.

 

Følger med, når virksomheden vokser

En af de største fordele ved vores Fri-IT-serviceaftale er selvfølgelig prisen, som er baseret på en fast månedlig pris pr. bruger, hvor selv det nystartede iværksætterprojekt kan være med. Dette betyder blandt andet, at du løbende har mulighed for at skalere din løsning, efterhånden som din virksomhed vokser, eller behovet ændrer sig. Nye brugere oprettes hurtigt i vores system, og får du behov for at lukke en eller flere konti, er det også ganske nemt og bekvemt. Bliver arbejdsopgaverne mere omfattende, eller er det nødvendigt med hyppig onsite support, kan du med fordel overveje en udvidet serviceaftale, hvor vores IT-konsulenter kigger forbi på din adresse og tager hånd om udfordringerne. Vores serviceaftaler kan fås som enten klippekort, en timebaseret aftale eller fast supportaftale. Det kan du læse mere om her.

Erhvervs WebIT

Åbningstider

  • Mandag:
  • Tirsdag:
  • Onsdag:
  • Torsdag:
  • Fredag:
  • Lørdag:
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 16:00
  • 08:00 - 15:00
  • Lukket